Followers

Friday, April 29, 2011

***Subhanallah ! Alhamdulillah!..***

Sungguh, tak pernah aku rasai betapa bertuahnye diri ini,
 hari itu..
Jeritan Hazim berkali2 memanggil tak mengherankan langsung! 
walaupun dengan nada cemas atau ape2 le...
sebab dia memang selalu macamni, nak buat gempak je! 
supaya aku boleh meninggalkan computer kesayganku!!
 Uh! tak terkujut pun!..
Aku tahu, sekali aku melepaskannye pasti ade saje yg datang buat ganti...
pantang kosong seminit, dua.. 
zapp..! 
dah kena sambar! 
A..ah!! tak boleh jadi aku takkan termakan punye!!!..
cepat bu! 
tak main2 ni betul!
 macam tau je.. 
aku tak percaya! (nyayilah sikit!)..
tarik tangan lagi!!..
emm..(geram)dalam hati betul le ni gamaknye!!..
ikut je la...
sampai kat depan pagar rumah...
kat atas!   mana?   atas bumbung kita!
 wah!!!
   Menakjubkan... 
                Subhanallah !  
                          Alhamdulillah!..

kelihatan tulisan allah + muhammad


terkedu seketika...
teringat kembali....
cepat!    cepat!    kamera!..
kat mana?..   la..   kat atas tv le!..    tak  ade!     tak ade?
agak bengong sedikit otakni pikiran tak leh bagi tumpuan, mata asyik tenguk kat atas je.. 
duk kosong ,tah ingat ape!..
alih2 kita jugak yg pi cari...
mana?     mana?      habis !       kalut ni!...       dah dapat!..
agak keciwa le sikit...
alamak dah habis!!!!!!!!!!!!!!!!!     
      tangkap aje le!!!
            klik! 
               klik!
                  sayang......    
                     tak dapat kongsi kat sini...
                        (boleh juge le buat tatapan!!).




tulisan itu telah beransur2 hilang...



berarak...   awan kelabu....hu!!  hu!!  hu!!(sedih, gambar tak memuaskan)..
ia berlaku pada
khamis-20hb jan 2011,
 pukul 07:06ptg
(15hb safar 1432h).

walaupun agak terlambat nak diceritakan tapi amat bermakna sekali....
   terasa amat kerdilnyelah diri ini...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...